Riddle 4 (or 2)

Ic sceal þragbysig      þegne minum,
hringum hæfted,      hyran georne,
min bed brecan,      breahtme cyþan
þæt me halswriþan      hlaford sealde.
5     Oft mec slæpwerigne      secg oðþe meowle
gretan eode;      ic him gromheortum
winterceald oncweþe.      Wearm lim
gebundenne bæg      hwilum bersteð;
se þeah biþ on þonce      þegne minum,
10     medwisum men,      me þæt sylfe,
þær wiht wite,      ond wordum min
on sped mæge      spel gesecgan.

At times busy, bound by rings,
I must eagerly obey my thane,
break my bed, proclaim with a cry
that my lord gave me a neck-torque.
5     Often a man or woman came to greet me,
sleep-weary; I answer them, winter-cold,
the hostile-hearted ones. A warm limb
sometimes bursts the bound ring;
although it is agreeable to my thane,
10     the half-witted man, and to me myself,
if I could know anything, and tell my story
successfully with words.

Highlight the box with your cursor to reveal the possible solutions: Bell, Bucket, Plough-team, etc.

One thought on “Riddle 4 (or 2)

  1. Pingback: Medieval Multimedia Syllabus | Brandon W. Hawk

Leave a Reply

